Sol..

.. och småblåsigt ute verkar det som. Lillen har sovit oroligt inatt, inte mycket sömn har vi fått. Hög feber också, så alvedon fick han inatt. Så vi sov ett par timmar i alla fall. Vi har fått tid på HC kl 10, för det rinner var ur örat på honom. Troligtvis har han åkt på sin första öroninflammation. Vi har varit sjuka tillräckligt nu tycker jag. 

Idag ska jag försöka göra lite nytta, fortsätta städa kanske, som jag började med i måndags. Jobbigt att behöva snubbla över dammsugaren som ligger i hallen och hånar mig. Ska ta mig ut på en promenad, troligtvis direkt efter HC, så får lillen vila i vagnen och så kanske vi stannar på time och köper en glass. När vi kommer hem sedan tänkte jag sy klart en tröja åt Léon. 

Matchande byxor, lekvänliga. Och en aning genomskinliga när man stretchar ut tyget tydligen, men den bjuder jag på. 

Skönt att vara ledig den här veckan, skulle ha varit det nästa också, men jag fick börja jobba tidigare om jag ville, ja tack! Då sparar jag lite föräldradagar ju. Var ner och hälsade på igår på jobbet och det kändes konstigt men samtidigt som att jag aldrig varit borta därifrån! Ska bli kul att komma tillbaka!

0 kommentarer