Sjukhusbesök.

Idag blev det en tur till sjukhuset med Léon. Han har troligtvis förkylningsastma, så vi ska ge medicin och hoppas att det lindrar för honom vid förkylning. Det sitter ju i så jäkla länge på honom. Sydde en liten påse till medicinen, så det blir lätt att ta med överallt. Kommer bild sedan. 

Efter det blev det en tur på stadium outlet och inköp av lite träningskläder. Byxor med hög midja som håller in dallret, mycket bra! Två enkla svarta tröjor också. Lär ju ha att byta med. 


Lillen valde mat, hamburgare på gyllene måsen. Men nej, det var inget gott. Huwwa. Hoppas att middagen ur bamses matkasse blir bättre. 

Aningens irriterande att sambon somnar så fort han lägger sig på soffan. Själv ska jag ut och jobba natt, har svårt att koppla av, världens mensvärk, huvudvärk och känner mig febrig. Men tempen visar inget, så då är det bara att  bita ihop och jobba ändå. 

Martin är och jobbar, lillen roar sig själv med plattan en stund, men inte kan jag sova för det, snart dags för matlagning ju. Blir en spännande natt. Proppar mig full med alvedon tror jag. 

0 kommentarer