Sjuk..

.. och soffläge hela dagen. Och verkar bli det imorgon också, feber hela dagen.  Nu kan det väl ge sig på riktigt? Vi har ju vart sjuka i massor i vår. Dåligt! Peppar peppar är Léon pigg, och även Martin. 

Har nyss hämtat hem lillen från dagis, vi myser i soffan och kollar på film, Gustav, som vi började på igår. 

Mycket slösurfande och tvtitta har det blivit idag. Lyckats hålla mig ifrån shopping, har bara blivit ett par meter tyg. Är ute efter ett till tyg att sy i åt mig själv, men det var slut. Buhu!

Dom här två tygerna dyker snart upp här hemma, från wcollection. 

Har även kollat runt på husvagnar, ja, Martin har snart övertalat mig till att vi ska köpa en egen husvagn. Men jag har ju vissa krav då, och då kostar det lite mer. Det går ju att klä om dynor och måla inredning, för den är verkligen hemsk i många husvagnar, speciellt i den prisklass vi har råd med för tillfället. Får försöka se hur det skulle se ut om jag klädde om alla dynor. Men det är svårt!

Sedan har jag fantiserat om en sån här, den har stått på önskelistan länge, och lär nog stå kvar där ett tag till. Haha. 

Nu funderar jag på vad det blir för middag, torsk, biff eller kyckling. Svåååra beslut idag.



0 kommentarer