020710.

Solen skiner, nu är sommaren här på riktigt, i alla fall några dagar! Jag har varit dålig på att uppdatera när jag kommit hem från Danmark. Men nu ska jag väl försöka göra någon ändring på det. Har idag varit på en mopedtur med min kära mor, körde över en kopparorm! Haha! Död åt ormarna! Eller ja, ödlorna också för den delen!

Trodde jag skulle ta det lugnt när jag kom hem från semestern, men det har inte varit en lugn stund, har inte riktigt hunnit landa ännu.. I Danmark togs det massor av bilder, det är nog på tiden att jag kollar över och redigerar vissa och lägger upp här tycker jag! Mitt huvud går på högvarv! Huh!

Jag är toktrött, hela tiden, vet inte riktigt vad som är felet, men det är väl just det där att jag inte kan slappna av ordentligt! Tråkigt värre! Och imorgon så blir det jobb, men sen så är jag ledig i en hel vecka till innan jag går på schemat för sommaren! Det kommer bli många långa och kanske vissa jobbiga dagar, men det är lönen som jag ser fram emot. Kunna ta körkortet till exempel!

Sitter och väntar på min älskade sambo nu, vi ska iväg och köpa tak och golvlister till köket, så det äntligen ska bli klart! Som jag har längtat!
0 kommentarer