Längesedan...

... jag var in här, och vad dyker upp på den nya appen om inte en massa gamla bilder.

Det är ju inte annat än att jag får nypa mig själv i armen och påminna mig själv om vilken förändring som skett med mig, och vart jag är idag.

Lite allt möjligt har hänt sedan sist, men det skulle ju bli en hel novell, så det skippar vi.

Igår däremot var vi till Gävle på matmarknad. Himla trevligt, och kul att testa något nytt. Det blev en känguruburgare ifrån Australien för mig, zebraburgare för mamma och krokodilburgare för pappa. Léon fick en crêpe med nutella och jordgubbar. Nöjdast var han av oss alla. Vi avslutade med lite lek i boulognern och sedan en fika på ikea.

Idag har vi tagit en promenad, hängt med mormor och Rambo, kikat på film, jag har sytt mössor och sist tog vi en cykeltur till affären och upp till mamma och pappa och vi lagade hemgjord pizza, supergott. Sedan cyklade vi hem efter bus och lek och myste i soffan till Råttatouille.

Nu ligger jag i sängen bredvid lillen, lyssnar på p3 dokumentär och har världens jävligaste mensvärk och mår illa. Dessutom har jag inga värktabletter uppe, och orkar inte gå ner. Vilket dilemma! 😂

0 kommentarer