Men nu så!

Nu får det vara nog. Léon blev sämre nu ikväll med riktigt skällig hosta och feber. Vaknade efter att ha sovit i knappt en timme. Vi har kommit i säng nu igen, fönstret får stå öppet inatt och medicin till höger och vänster är intagen. Hoppas på sömn för oss båda, då jag ska upp och jobba tidigt. Vågar inte låta honom sova själv heller, det är läskigt när luftvägarna blir så påverkade. 

Det var skönt att komma tillbaka till jobbet idag, även om det inte var min dag direkt, en riktig måndag var det. Huh! Men nya tag imorgon. Ska inviga jobbtröjorna jag hämtade idag. Supersköna var dom. Tummen upp på det! 

Var och hämtade nya arbetskläder och gjorde lite ärenden efter jobbet. Sedan hem, laga mat, plocka disk osv osv. Lillen var väldigt mammig, har väl saknat mig, oftast är det ju jag som är hemma med honom när han är sjuk. Så mysigt men ändå jobbigt med klängandet, han skulle absolut sitta i mammas knä och äta kvällsmaten. Lite svårt att äta själv då, men vad gör man inte. 

Imorgon ska jag nog ta mig ut på en joggingtur eller besöka gymmet kanske. 
Någon som vill göra mig sällskap?
0 kommentarer