Efter...

... sjukt många timmar på jobbet denna helg så var det skönt att slänga sig i soffan med Martin och titta på tv. 

Äntligen fick jag den efterlängtade glassen till mina jordgubbar. 

Igårkväll efter jobbet åkte jag med Marie och köpte langos, som vi suktat efter hela dagen. Supersmarrigt var det! 

Nu har jag slängt mig i sängen, lite stinn i magen av glassen, men det var det lite värt det just nu. Imorgon har vi en ledig dag framför oss.

Hoppas vädret är på vår sida. Då ska vi nog snickra lite på altanen och grilla till kvällen innan jag ska ut på nattjobb. Ta fram cykeln så Léon får prova cykla lite också kanske. Och en promenad skulle vara skönt, efter allt sittande på jobbet i helgen. Så mycket ledigt vart det imorgon. Haha! Vi får se vad som händer. 

Bjuder på en tröttselfie! 

Natti natti! ❤️
0 kommentarer