Vilken dag!

Full fart sedan kl 8:00 då Léon ville ha frukost! Sedan blev det dusch och snabbstädning innan vi fick besök av mammor och barn. Mycket trevligt för oss. Sanna bjöd på en gudomlig kladdkaka med mjölkchokladtryffel på. Mums!

Full fart på barnen, hade rester i kylen, så alla blev kvar på lunch också. Bara stackars Martin som fick en futtig låda med pannkakor. Så kan det gå, oftast får han ju mat. Haha. Efter det tog vi oss en solig promenad, och guuud så skönt det var ute. Dags för en svalare jacka mitt på dagen nu känns det som. Blev fort svettig. 

Jag och lillen besökte farmor och hjälpte henne lite, tjuvade åt oss en mellismacka också. Stressade ner till bvc för 3 års kontroll. Allt såg bra ut, jag trodde i och för sig inget annat heller. Han var duktig. Han hade blivit lång, över en meter nu. Han kommer växa om mamma sin innan tonåren. 

Hem och snickrade ihop en tröja åt Léon, i traktortyget han bestämde att vi skulle köpa häromdagen. Den blev faktiskt jättefin, trots att jag inte gillade tyget först. 

Bilder kommer sedan, "någon" tömde telefonen på alla bilder ikväll. 

Så påbörjade jag en pyjamas i samma tyg, men den knölade och hade sig. Perfektionisten i mig sliter mitt hår inifrån. Men, den kommer duga att sova i, fast jag kommer aldrig gilla den just på grund av skönhetsfelen. Vilken hemsk människa jag är. Ställer höga krav på mig själv och det jag gör.  

Hade sällskap av Sanna ikväll, jättetrevligt. Vi sydde och snackade skit framåt ca 00:30. Men hon var mer produktiv än mig. 

Nu sova och se vad morgondagen erbjuder. Till kvällen ska jag ut och äta på restaurang ned goda vänner i alla fall. ❤️
0 kommentarer