Solsken hela dagen.

Vilken solig och fin dag, vi var ute och lekte på förmiddagen med Leah och Joehanna, lunchade på Hanssons och sedan fick dom röja av sig lite till efteråt i en snöhög. Lillen blev trött men vägrar sova middag. Så han gnussar ögonen om vart annat. Soffan blev det sedan vi kom hem. 

Själv skulle jag behöva göra massor, men minns faktiskt inte när jag senast låg på soffan och kollade på serier utan att känna mig rastlös. Så här ligger jag, kikar igenom unga mördare som jag har spelat in och Léon är med Martin på övervåningen och poar med något. 


Har shoppat lite åt Léon också för hans födelsedagspengar. Lego förvaringslådor, han har en sedan tidigare, men det räcker ju ingenstans. Så det blev ett par till nu. Hoppas det blir bra. 

Snart är det väl dags att ordna med kvällsmaten, så njuter av lugnet en stund till. Hoppas alla haft en lika bra dag som jag!
0 kommentarer