Partypistolerna.

Började dagen med mannagrynsgröt och hemgjort äppelmos. Smaskens! 

Sedan efter lunch bar det iväg till Valbo med mamma. Ny lekhjälm skulle köpas åt lillen då vi trodde den andra var för liten. Men det visade sig att vi var helt kassa på att ändra storleken på den. Men tack vare mannen på xxl's verkstad så var det snabbt åtgärdat och jag fick skämmas lite. 

Jag fick lägga pengarna på annat istället. Det blev strumpor, tröja och en skrivbordsstol åt Léon. En ny hylla till källartrappan och ett par gudomligt snygga skor åt mig själv. 

Vi passade på att fika lite innan vi åkte hem också. Ikea besöktes också såklart. 

Väl hemma så skruvade Martin ihop stolen och stekte hamburgare åt sig och Léon, då jag skulle iväg på restaurang med Pillan och Elin. Drog på mig lite smink och inväntade skjutsen. 

Seriös på bild, går det?


Vilken kväll det blev, god mat, duktig trubadur, gott vin och drinkar på Bergsmannen först, sedan drog vi till Gästis och hoppades på mer drag, vilket vi fick. Har dansat in mina nya skor i två timmar. Kommer kännas imorgon i benen. Men det var det värt det. Gick nog som en duracellkanin på dansgolvet mellan varven och fick bugga lite också, även fast jag är kass. 

Oxfilé, grönsaker och bearnaisesås. 

Haft en riktig kanonkväll och skrattat mycket! Det måste göras om, det är dom spontana kvällarna som är roligast.  

Chokladkaka med grädde och bärsås. 


Träffade några gamla kollegor och insåg hur mycket jag saknar dom och mitt gamla jobb. Men jag trivs bra där jag är nu också, det blir bättre ju mer man kommer in sig i laget och man lär känna folk. 

Slut som artist. 

Nu ska jag snarka bredvid min söta son! Natti! ❤️
0 kommentarer