Soffan...

... fick det bli efter en väldigt lugn EM på jobbet. Kollade på Linda och djurens hjältar som jag spelat in. Såg klart avsnitt ett och var tvungen att se avsnitt två också. Väldigt fint program och samtidigt hemskt, men bra att det visas hur det ser ut i världen. Väldigt fina och mäktiga djur vi har, och ska ha kvar, och det är otroligt synd att det tjuvjagas så pass mycket som det gör. 

Slängt i tvätt och ätit kvällsmellis också. Nu har jag krypit till kojs. Imorgon efter frukost blir det nog att hämta mitt paket från H&M, som jag fick avisering om precis när jag kommit till jobbet. Och så är det alltid. Men den som väntar på något gott. Ska bli spännande att se om något av det jag köpt passar mig. 

Idag hängde lillen med mormor och morfar medan jag var hos optikern och fixade skyddsglasögon till jobbet. Efter det fikade vi på Hanssons och handlade lite snabbt innan vi gick hem. Léon lyckades flirta till sig en bil från Bilar av mormor och morfar. Tror den vart populär, för han har den i handen nu när han sover. 

Sov gott! ❤️


0 kommentarer