Sämst...

... på att uppdatera här. Men vad gör det? Nada! Har inte känt behovet av det faktiskt. 

Ligger just nu på soffan och njuter av en ledig dag. Och fyra till blir det. Sov till 13, tog en dusch och hämtade lillen på dagis. Vi åkte till sjön och hälsade på mor och far i husvagnen. Léon ville inte åka hem sedan. Han fick en glasspeng av morfar, men somnade i bilen hem, så glassen får bli imorgon istället. 

Skönt ute, men kallt i luften. Jag satt inlindad i en filt. 

I måndags sprang jag vårruset, och trots förkylning/pollenallergi förbättrade jag förra årets tid med ca 3:30 min. Jag är toknöjd. Lagom stram i lårmusklerna, men inte alls så illa som förra gången, det lär ju betyda att jag är i liiite bättre form nu än då!

Taggad på uppvärmning. 

35,56 minuter tog det att springa runt. 

Det var väl ingen supertid tänker vissa, men för mig är det de, samt att jag sprang hela 4 km innan jag veknade och var tvungen att gå lite. Sammanlagt 100 meter gick jag nog på sista kilometern. 

Nästa mål är att springa hela, och självklart förbättra min tid ytterligare. Om jag nu tränar mer med löpträningen så kommer det garanterat inte vara ett problem. Kanske ska våga mig på en lite längre sträcka också? Tåls att tänka på!

Couscous, mozzarella och tomatfylld kycklingfilé. Rårivna morötter och vitlöksdressing till. 

Tackar fortfarande gudarna för den som uppfann matkassen, vi äter mer varierat än någonsin tack vare denna! Och slipper fundera på vardagsmaten. Så den släpper jag inte i första taget. 

Kvällsfika, wrap med philadelphia franska örter, kyckling, keso, rostade solroskärnor, bladspenat och chiliflakes. 

Slappar vidare i soffan en stund till. Man blir ju lite kvällspigg när man jobbat ett par nätter. Har virkat lite och kollar på inspelade program av I was murdered från ID. 

Var på bröllop i helgen, det här var min outfit. Alla tjejer hade klänning, och jag kom i långbyxor, tur det, för kallt och regnigt var det. Men ett fint bröllop och trevlig fest. 

Natti natti på er! ❤️

0 kommentarer