Kryssning...

... till Estland och Tallinn blev det i helgen. Vilken trevlig helg vi haft. Åkte med Martin och hans kollegor + respektive. Några kunde inte vara med, tråkigt, men det kanske blir flera gånger! Vi skickade hem soliga tankar till dom i alla fall. 

Är dålig på att förklara i ord, så det blir ett gäng bilder istället. 

Efter 43 minuter på buffén. 

Sälfie in da hytt. 

En park. 

En mysig restaurang. 

Fantastiskt fin vagn. 




Vi lunchade på en mysig och fullsmockad uteservering. 


Här kommer sjukt många bilder på blomstermarknaden. Önskade att jag kunnat köpa med massor med blommor hem, inga dyra priser på dessa. Och det tog aldrig slut kändes det som. 






Med dom bilderna tackar jag för mig för nu. Svårt att visa vad man själv sett. Speciellt när man inte är någon proffsfotograf med mobilen. Inte annars heller för den delen. Men jag kände mig som en tvättäkta turist med träningsdojjor, stenhårt grepp om handväskan och kameran i högsta hugg. 

Natti! ❤️

1 kommentar
rememberthiis.blogg.se

Kul :D