Såååå trött.

Huwwa, inte nog med att jag höll på att somna påväg till jobbet igår, så var det ännu värre på vägen hem. Riktigt obehagligt, de bakom trodde nog att jag var full. Hade rutorna nere och hög musik på, blir det samma imorgon bitti, lär jag stanna och sova i bilen tror jag. 

Sov ända till strax efter fyra, tack vare farmor Annika som hämtade Léon och ska ha honom tills imorgon kväll. De har lite sportlovsmys när jag och Martin jobbar.

Vaknade med ont i kroppen, världens huvudvärk, täppt näsa och riv i halsen. Gissar på att det är förkylning på gång, låt det bryta ut då istället för att vara halvdant. Men kan ju hoppas på att det beror på sömnbrist. 

Längtar så otroligt mycket till helgen, dels för att få umgås med Martin och Lèon, men också för att jag ska ut på restaurang i Falun med ett gäng brudar. Vi ses inte så ofta, så det ska bli jätteroligt!

Sitter och kollar på det okända och laddar inför matlagning och sedan jobb. 

Nyduschad, trött och sliten. 

Känner mig lite nere, undrar om det beror på det som händer i kroppen, eller om det är något annat på gång. Huhu!

 
0 kommentarer