Full...

... rulle hela dagen! Vi tog lite sovmorgon imorse, sedan åt vi frukost, tog en dusch och drog till Borlänge på en shoppingtur. Släpade med mamma också, hon behöver luftas lite ibland. Haha!

Vi handlade det sista till husvagnen, som vi hämtar på måndag! Jag är så spänd på det, ska verkligen bli jätteroligt. Och samtidigt känner jag mig som världens tönt som är så glad över detta. Konstigt hur man är. 

Det är inte billigt med ett nytt bohag, och då har vi inte köpt några dyra grejer, och även plockat hemifrån, vissa saker som ska finnas i vagnen. Men vi vill ju inte behöva flytta grejer fram och tillbaka hela tiden, vissa saker ska få bo i husvagnen jämt! 

Som tur är så är det en engångskostnad, och nu är det gjort. Nu ska jag försöka njuta av stunden också. Puhh! Mycket nu, sluta stressa och varva ner! 

Ligger på soffan och vilar inför nattjobb. Min kära kollega är sjuk, så får se vem jag får jobba med inatt. Imorgon ska vi på kalas för Ella som fyller två idag. Tiden går himla fort. 


Träningskläderna jag beställde härom dagen damp ner i lådan igår. 👍

Bjuder på en selfie, i min nya klänning från me and i. Love it! 

Trevlig helg på er! ❤️

0 kommentarer