Äntligen...

... långledig! Har hunnit med mycket idag. Sovit halva dagen, åkte för att köpa olja, det fanns ingen, Léon var nöjd i alla fall som blev bjuden på en glass. Åkte till nästa ställe och imorgon finns där olja till min bil. Toppen!

Åkte hem och åt mellis ute på en filt i blåsvädret, sedan städade jag ur bilen, och Lèon hade koja på gräsmattan, sittandes i bilstolen med filten över sig. Det var på tiden att den städades ur, så det var ju bra att det blev min bil vi tar till Idre, tack för sparken i röven tjejer! Haha! Den är nästan som ny, eller något...

In, laga mat, som var potatis och baconpaj. Hann tvätta och sedan åt vi innan jag drog iväg och tränade med Therese och en bekant till henne. 

Vi sprang ca 1,2 km till uppvärmning och körde cirkelträning på utegymmet vid Hoforshallen. Sedan avslutade vi med plankan, som vi gjorde på träningspasset med Erica, sidoplanka, "viloplanka" och så andra sidan. Och lite jumping jacks. Ca 1 timme var vi ute, skönt. 

Stannade till på ica och köpte lite nödvändigt och onödigt innan jag kom hem och dök ner i soffan, mamma och pappa var här en sväng.

Har ont i en tå, så typiskt när man ska iväg och vandra. Men har lagt ett fint bandage om den, i hopp om att det ömma ska gå över. Tror det är nageln som spökar. Buhu!

Spritmarinerar tån och hoppas på det bästa. 

Natti natti! ❤️

0 kommentarer