Fredagsfeeling.

Oj vilken fredagsfeeling jag haft idag, tur det har varit fredag hela dagen! 

Började dagen med sovmorgon och frukost i soffan med Léon. Kostade på mig lite mascara och att fixa håret. (Det händer ju inte ofta under jobbveckorna!) Sedan lämning på dagis och jag for till jobbet, börjar 12 på fredagarna när vi har em-skift. Började med möte/lunch och sedan städade vi med fm-laget. 

Dagen rullade på snabbt och 20:15 tog jag helg. Började med att åka på ica maxi och köpte lite grejer till morgondagens kalas. Blir lite köpt och lite hembakat, så blir det när man jobbar fem em-skift. 

Köpte ballonger, gissar på att någon kommer vara superglad över det imorgon, och nej, det är inte Martin jag tänker på. Haha!

Väl hemma kurade jag ner mig i soffan med Martin och kikade på ett avsnitt walking dead. Nu lyssnar jag på ljudbok, har börjat på Onda flickor av Alex Marwood, svårt att stänga av, den är spännande. 

Imorgon blir det baka tårta och städa på förmiddagen innan besökarna ramlar in. Kanske återkommer med ett nytt inlägg då!

Natti!


Drömmer mig tillbaka till förra helgen, spaloftet på Åkerblads. 

0 kommentarer