Vilken förmiddag...

... det blev. Vi vaknade och klev upp 8:30 och åt frukost. Fixade med massa hemma innan vi stressade ut i regnet och in på ica för att köpa lunch och kvällsmat åt mig. Jag tänkte springa en sväng när jag släppt av lillen. Men tvekade och tänkte skita i det när vi kom ut i snö och regn. 

Egopepp framför spegeln

Men jag tog mig ut, tänkte att jag bara kommer sura på mig själv om jag inte gjort det, och det är ju bara jobbigt. Och går knappast över lika fort som det jobbiga efter en löptur. 

Gjorde dessutom en rätt bra tid. Jag tävlar mot mig själv och ingen annan. 

Kall och blöt åkte jag hem, bytte om och körde en raggardusch. Hoppade på cykeln och iväg till jobbet för ett 10 timmars skift. Snacka om effektiv förmiddag. Och för att inte tala om timmen mellan 10:30-11:30. 

Trött, kall och blöt. Men ändå nöjd. 

Hemkommen från jobbet och har precis betalat räkningar, ätit en smörgås och beställt ett stooort paket med kläder åt mig och Léon från H&M. Ska bli spännande att se om jag kan ha något. Har inte nätshoppat kläder på fleeera år, gick efter måttabellen så hoppas att den stämmer, annars blir det retur eller byte av storlek. För något kanske det är wow-känsla på!

I helgen ska vi börja fila på altanen. Svärfar och Johan skulle komma och hjälpa oss. Kul att vi kommer igång. Ska mätas och kluras endel innan bärlinan(?) sätts på plats. Så vi får rätt nivå på golvet sedan! 

Nu ljudbok och sova i sängen! ❤️

0 kommentarer