Snark...

... va trött jag är. Krypit ner i sängen och lyssnar på ljudbok. Himla skönt att vara hemma strax efter 22 istället för vid 23 efter EM-skiften. En timme gör mycket! 

Lyxade till det idag med paj på jobbet, hallon och blåbär. Maggan hade gjort en ljuvlig vaniljsås till det. Så det blev gofika på eftermiddagen. 

Skulle ha kunnat äta bara såsen utan paj. Men gissar på att magen skulle skrika rakt ut och jag skulle antagligen få flytta in på toaletten eller få ligga och kvida i fosterställning i flera timmar efteråt. 😂

Sås med paj, som det ska vara. 

Ska på bröllop om ett par veckor. Och har suttit och kikat runt på klänningar, lite fin vill man ju vara. Funderar på maxiklänning, det är ju fint och skönt. Förhoppningsvis har det hunnit bli liiite varmare i luften då än vad det är nu. Får se om jag tar något gammalt eller om jag köper nytt. Det är ju kul med nytt också. En in, två ut kanske gäller då. Har rätt mycket kläder i garderoben. 🙈

Känner att jag stressat lite igen, började klia på benet igen, så nu har jag smörjt med kortison för att det ska lägga sig, innan det blossar upp något jätteeksem.  Sedan ska jag lära mig att inte stressa, man måste inte vara perfekt eller ha det perfekt omkring sig hela tiden. Men det är ju lättare sagt än gjort. 

Natti natt! ❤️

2 kommentarer
Anonym

Varför vara perfekt? När man duger gott som man är!
Alla gör sitt bästa och det duger gott nog!
Gör bara sådant du tycker är roligt ett tag så ska du se att du känner dig mindre stressad.

Jennie Östman

Menade inte att vara hemlig. Det bara blev så🙊