Penicillin.

... blev det för lillen. Öroninflammation, och troligtvis en brusten trumhinna, men det var svårt att se sa läkaren, på grund av mycket vax. Ja, inte topsar jag några barnöron, jag tar bort det när det kommer ut. Bäst för alla parter, och även för öronen! Så nu hoppas vi att det här gör susen och så han håller sig frisk ett tag!

Sedan åkte vi till torsåker och gick en promenad med Jessica och barnen, dom sov sött allihopa nästan hela vägen. Skönt att få vila och jag fick motion och frisk luft. Ett steg i rätt riktning! Vårruset är ju snart här! Paniik! Jag som ska tävla mot mig själv och min gamla tid. 

Jag har ju blivit bebissjuk som flera vet om, och det innebär också att jag av någon underlig anledning googlar runt på barnvagnar, trots att vi inte väntar barn, än. 😉 

Jag har fastnat för några modeller bland annat bugaboo buffalo. Eller kanske donkey, fast den känns onödig då vi inte planerat fler än ett barn till. Någon som vet något om dom? Bu eller bä? Den som har en eller haft en kom gärna med dina åsikter! 



Bugaboo buffalo


Bugaboo donkey

Jag har bara haft trehjuliga vagnar åt Léon och har varit nöjd med det. Men nu lutar det alltså åt en vagn med fyra hjul, men med sväng och låsbara hjul fram! Vägrar fyra fasta hjul och behöva baxa runt på en sån vagn när jag är van med lättstyrt och smidigt. 

Ja, många kanske tycker att man är knäpp, men det är något med att kolla på och provköra barnvagnar. Haha. Tur jag inte är någon kattmänniska, då hade jag väl kört runt med kattstackaren i en barnvagn med. 

Nä nu ska jag drömma vidare om barnvagnar och hoppas på mer sömn inatt än vad jag fick igår! ❤️ 
0 kommentarer