Kaos..

.. i mitt huvud efter den här dagen! Mer går vi inte in på det, återstår att se hur morgondagen blir!

Gjorde torskbiffar och potatismos till lunch, jag gillade det, men Léon "spolade munnen med mjölk" för han inte tyckte om fisken. Haha, men moset åt han i alla fall. 

Smarrigt värre, synd bara att hela huset stinker fisk i ett par dagar nu. 


Lillen är sjuk och har varit sedan i måndags, nu får det fan ge sig. Det är inte februari längre! Trodde immunförsvaret skulle bli bättre vid tre års ålder, här verkar det vara tvärtom. Eller så har vi bara haft otur med mycket sjukdom just i vinter. Lyckats få barnvakt två dagar, får se hur han är imorgon förmiddag. Om jag lyckas hitta barnvakt eller måste stanna hemma själv.

Har mycket som pågår i mitt huvud just nu, vad kommer att hända i livet, hur ser framtiden ut? Både med jobb och på fritiden. Hur var det med att varva ner? Hmm, går sådär! Jag har mina önskningar, och håller tummar och tår på att det blir på ett visst sätt. Men den som lever får se helt enkelt!

Ska försöka sova nu, och förhoppningsvis få några fler timmars sömn än vad jag fick inatt. ❤️


0 kommentarer