300310.

Får man verkligen känna sig såhär? Nu är det påväg åt helt fel håll känner jag! Jag borde inte känna såhär. Men usch vad jobbigt det känns, igår och idag, var såna dagar då jag helst legat kvar under täcket och inte visat mig alls för världen..

Jag borde ta tag i matten, jag har fortfarande inte börjat med uppsatsen.. Jag fattar inget, en uppsats om matematik liksom? Jag ligger tre veckor efter i matten, då jag har fått jobbat endel, och har varit helt slut efteråt, det är ju faktiskt påfrestande, när man varit arbetslös så länge som jag varit, men jag älskar att jobba!!

Jag har lovat att hjälpa farmor och städa och troligtvis baka den här veckan också, och jag är så trött, och snorig, börjar jag bli sjuk, igen?  Nej, nu är det en dålig dag. Inget känns bra! Och jag är inte trött som i sova-trött heller, utan bara jävligt seg. Självkänslan är mycket lägre än den brukar vara..

Idag vill jag ha massor av pussar och kramar, som visar att jag är precis så bra som jag faktiskt är, för jag kan inte uppskatta det själv idag.. Jag vill ha massor av kärlek och närhet..
1 kommentar
♥ Sandiie ♥

Hoppas att det går åt rätt håll snart igen!