Woho..

.. det snöar ännu.. Detta är ju helt sjukt, jag är inge pigg, måste jag ändå gå ut och skotta snö! Min sambo jobbar läääääänge idag, så jag antar att jag måste, för han kommer nog inte göra det.. Hehe!

Jag blir lite faschinerad över det med att beställa kläder från usa, beställde ju en klänning i förrgår, och den är redan påväg hem till mig, det är ju häftigt! Senast måndag har jag den, underbart? Ja, för då hinner jag prova in den, och se om det är en Malin-klänning.. Annars får jag väl skänka den till bättre behövande, slemma kanske?

Klänningen vann mitt hjärta i färgen watermelon, precis som för dig Emma. (Om du läser) Men kände att jag behövde nog lite mer färg på kroppen för att kunna bära upp den härliga färgen, så fick bli navy, men det är ju inte fullt så tråkigt som svart, som jag alltid alltid alltid annars använder.. Det går åt rätt håll!

Jag måste bli frisk till helgen, vill ju inte missa Mallan's inflyttningsfest, det vore ju skamligt av mig! Och så sällan som jag intar alkohol numera, så är det helt okej att festa två helger i rad.. Ja just det, nästa helg, är det Sanna's försenade trettioårsfest. Klänningen i inlägget nedan är till denna fest, ser inte mycket ut för världen, men i ryggen är det en stor rosett också.. Såg även på en annan sida, att det går att knyta banden som man själv vill.

Jaja, frågan är då, jag med mina korta o babyknubbiga ben, (de var gulligt när man var spädbarn, inte nu), vad man ska ha på sig under, svarta strumpbyxor? hudfärgade strumpbuxor? leggings? Och skor, vad ska jag ha för skor? Funderar på mina som jag köpte på Mallorca förrförra hösten, svarta pumps med rem över foten, och på tån en liten svart rosett, jättefina o ganska höga! Eller blir det overkill med rosett på klänning och på skor?


Såhär ser den ut i bak, och detta är den underbara färgen watermelon,
behövs lite med brun hudfärg för att passa i den kan jag tänka mig..
Bild: Asos
0 kommentarer