Dagenenfterkvällenföre..

.. jajjemen! Men jag mår bra! O jag är så glad över att det blev en så lyckad fest! Det var väldigt kul, hela kvällen igenom.. Man oroar sig ju lite ibland över hur det kommer bli, när man gör sådär, men det gick fullt ut! Bästa kvällen på väldigt länge! O ja, alla var utklädda, vilket jag tyckte var superduperskoj! Har precis suttit o laddat upp bilder på fejsboken, så kommer inte lägga upp några här, just nu.. För jag tänkte gå o baka..

Men, jag kan ju säga såhär, vi hade tre stiliga herrar iklädda french maid dräkter, ett trafikskadeoffer, några zombieaktiga killar, mästerkatt i stövlar, mimmi pigg, en präst, en elak docka, en ängel, en djävul o en grekisk gudinna.. O så självklart, vi värdarna, eller vad man ska kalla oss, paret Shrek o Fiona.. Vi var sååå söta ;)

Skriver lite mer later on!
0 kommentarer