Juldagen..

.. då var hundpiga fixad till kvällen! Nu håller jag på att tömma datorn, helt perfekt! Fick en My Passport hårddisk av svärfar och Ewa i julklapp, som jag har önskat mig en sådan! Tack så hemskt mycket! Jag ska nämligen byta dator med lillebror, då Vista laggar när han ska spela, och det gör det inte på samma sätt i XP som jag har på min dator! Ska provbytas då, hoppas det funkar, jag som vill ha vista..

Fick pengar av mor och far, fönsterbelysning av mormor och morfar, pengar av farmor och farfar.. En superjul! Några få julklappar, mycket kärlek! Som det ska vara! Av älskling fick jag en parfym, SJP's parfym Covet Pure Bloom.. Och tre böcker, en med smörgåstårtor och smörgåsrecept, en 100% choklad och en med grillrecept!


Bild; Google.


Bild; Google.
1 kommentar
Maria & Rakel

God fortsättning på julen och ett Gott Nytt år hoppas att 2010 blir ett fantastiskt år !



Hälsa sambon :) på pussa Aztra :)